dinsdag 7 juli 2015

50 shades of grey hair



50 shades of grey hair @ Sarah's secrets unveiled




Eén van de mooiste haartrends van dit moment vind ik de grijze haarkleur bij mooie jonge meiden. Op Instagram vind je heel veel foto's van deze prachtige trend met onze greydar: #grannyhair. 



50 shades of grey hair



Ook bekende vrouwen als Lady Gaga, Cara Delevingne, Rihanna, Kylie Jenner en Kelly Osbourne hebben laten zien dat 'grannyhair' perfect bij hen past. Om op jonge leeftijd zo'n prachtige kleur grijs te creëren, moet je veel tijd en geld investeren bij je kapper. Hoe grappig is het dan als je bedenkt dat de meeste vrouwen van mijn leeftijd die inmiddels van nature grijs zijn of dit beginnen te worden, hun uiterste best doen om deze grijze haren te verdoezelen (en hier ook een aardig wat tijd en geld aan besteden). Ik beken dat ik zelf hieraan ook schuldig ben. Dat komt omdat ik grijze kapsels vaak associeer met degelijke korte coupes, die makkelijk te onderhouden zijn, maar waar geen sexiness inzit. Natuurlijk zijn er uitzonderingen op deze regel. Het is dus opvallend dat de jonge generatie het grijze haar juist weer sexy en cool weet te maken. 






Zullen we de uitdaging aangaan en laten zien dat wij deze trend ook prima adopteren? Ik ben in ieder geval hevig geïnspireerd. Zal ik....?










Met speciale dank aan André Kneefel/INTRO for hair/Den Haag              -                Foto's: Instagram, Pinterest




Geen opmerkingen:

Een reactie posten