zondag 15 november 2015

Love is the message



In deze heftige dagen vol terreur, is liefde het beste tegengeluid. Daarom koos ik vandaag een onderwerp, waarmee we de liefde kunnen verspreiden.

Het Britse warenhuis John Lewis (vergelijkbaar met de Nederlandse Bijenkorf) maakt ieder jaar prachtige kerstreclames. De een nog schattiger dan de ander. Net als de Britten, kijk ik er ieder jaar weer naar uit. De nieuwste John Lewis commercial is pas een week geleden uitgebracht en inmiddels al ruim 13 miljoen keer bekeken op YouTube. Dit jaar is er voor een andere insteek gekozen. Geen schattige beestjes, maar een oude eenzame man op de maan en een jong meisje spelen de hoofdrollen. De boodschap is: 'Show someone they're loved this Christmas.'


Een goed gekozen thema dat in Nederland, helaas, ook heel actueel is. 

Nog zes weken tot Kerstmis. Dus tijd genoeg om te bedenken wie jij wil laten zien dat je van hem houdt. 

Zeker in deze tijd... 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten